Tuesday, December 13, 2011

Back in France

Here are a few photos that Raimundo Cavalcante made during a session. I've been back for 2 days and I already miss all my Brasilian friends. I guess it's how it is when you travel, you have like a new little family on every trip you make.
Right now I have a ton of paperwork to do before I leave again, but the video will be coming soon!

ps. hows my little jump haha best style ever!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

et pour tous les francais desolee de ne pas ecrire plus souvent en francais mais c'est juste que j'ai souvent la flemme d'ecrire 2 fois la meme chose et ceux qui parlent anglais me demandent une traduction. Mais la je viens de rentrer en France, il fait frisquet apres le Bresil mais ca va, de toute facon j'ai pleins de choses tres ennuyeuses a faire donc je suis presque contente qu'il fasse mauvais. Et aussi j'ai vu "Hollywoo" hier je le recommande a tout le monde tres bon film.
Je mettrai bientot une video du dernier voyage a Fortaleza. J'espere que tout le monde va bien, a bientot!
leeann

4 comments:

  1. je peux traduire tes textes si tu veux ;) pas de souci! moi j'ai hâte de retourner au Maroc...c pas aussi chaud que le brésil mais c'est déjà pas mal!

    ReplyDelete
  2. Hi Lee-Ann, nice pics and I'm looking forward to see the video. Thank you so much for your aswer about boards. That helped a lot! xx

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Hi just for say thanks for the help to make the blog and teach me how user...kkk i get better now...little slow but im starting enjoy.
    merci...

    ReplyDelete